Λεπτομέρειες που Ενδέχεται να Σας Νευριάσουν σε Ένα Ξενοδοχείο

Λεπτομέρειες που Ενδέχεται να Σας Νευριάσουν σε Ένα Ξενοδοχείο

Μόλις φτάσατε στο ξενοδοχείο των ονείρων σας και είστε έτοιμοι να χαλαρώσετε, απολαμβάνοντας τις διακοπές σας. Όσο ειδυλλιακό κι αν φαίνεται το σκηνικό, πρέπει να είστε έτοιμοι για τα χειρότερα. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν πάντοτε λεπτομέρειες που θα αποβούν καταστροφικές για τη διάθεσή σας. Ορισμένα μικρά μυστικά που κρατούν οι ξενοδόχοι για τον εαυτό τους σε σχέση με το ξενοδοχείο και τη διαμονή σας είναι πολύ πιθανόν να σας χαλάσουν τη διάθεση.

Ποια είναι λοιπόν αυτά τα μικρά μυστικά και πώς μπορείτε να τα προβλέψετε; Μάλλον το δεύτερο είναι εξαιρετικά δύσκολο, καθώς μονάχα οι προηγούμενοι επισκέπτες ενδέχεται να τα έχουν καταγράψει σε κάποια πλατφόρμα κρατήσεων. Για να μη διαβάζετε ατελείωτες λίστες με παράπονα και ανακρίβειες, ωστόσο, καλό θα ήταν να είστε εκ των προτέρων προετοιμασμένοι για το τι μπορεί να αντιμετωπίσετε στις διακοπές σας:

  • Το μπάνιο: Είναι μία πονεμένη ιστορία με πολλούς ταξιδιώτες, οι οποίοι έχουν απογοητευτεί σημαντικά από την ποιότητα και το μέγεθος του μπάνιου. Σίγουρα το μπάνιο αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της διαμονής, καθώς μας βοηθά να χαλαρώσουμε μετά από μία κουραστική, γεμάτη ημέρα. Αν λοιπόν επιστρέφουμε στο δωμάτιο και βρίσκουμε ένα εξαιρετικά μικρό ή παραμελημένο μπάνιο, είναι πιθανόν να μην μπορέσουμε να χαλαρώσουμε.
  • Ο μπουφές: Το πρωινό σε μπουφέ μπορεί να είναι η απόλυτη απόλαυση. Συνήθως οι φωτογραφίες των ξενοδοχείων εστιάζουν στα φρέσκα φρούτα και στην πληθώρα λιχουδιών που υπάρχουν στο μπουφέ. Έτσι κι εσείς ονειρεύεστε κρουασάν που μόλις βγήκαν από τον φούρνο και μυρίζουν σε όλη την αίθουσα του πρωινού, ποιοτικό καφέ και μία μεγάλη ποικιλία αλμυρών και γλυκών εδεσμάτων. Αν αντί γι’ αυτό σας παρουσιάζεται ένας φτωχός μπουφές χωρίς καμία πρωτοτυπία, τότε το πρωινό ξύπνημα παύει να είναι απόλαυση.
  • Σύνδεση στο διαδίκτυο: Ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας κι επομένως το διαδίκτυο αποτελεί αναγκαιότητα, όχι πολυτέλεια. Στα περισσότερα ξενοδοχεία διατίθεται ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο (Wi Fi), είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή. Όμως, πολύ συχνά η ποιότητα του σήματος δεν είναι η πρέπουσα. Ως αποτέλεσμα, οι επισκέπτες του ξενοδοχείου δεν μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο και κατακλύζουν το χώρο υποδοχής, όπου το σήμα είναι πιο δυνατό.
  • Ελλιπής χώρος αποσκευών: Είναι φυσικό να μην έχει κάποιος τις ίδιες απαιτήσεις από τον προσωπικό του χώρο και από τον χώρο ενός δωματίου σε ξενοδοχείο. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να στριμώχνονται οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σε έναν υπερβολικά μικρό χώρο. Πολύ περισσότερο, υπάρχει η ανάγκη αποθήκευσης των ρούχων και όλων των άλλων προσωπικών αντικειμένων του κάθε φιλοξενούμενου. Αν δεν υπάρχει ευρύχωρη ντουλάπα και αν δεν καλύπτει ο αποθηκευτικός χώρος τις ανάγκες των επισκεπτών, τότε η διάθεσή τους σίγουρα δεν θα είναι η καλύτερη.
  • Τέλος, είναι ανάγκη να αναφερθούμε στο θέμα της ηχομόνωσης. Είναι ζωτικής σημασίας να μπορεί κάποιος να απομονώνεται από τους υπολοίπους που διαμένουν στα διπλανά δωμάτια του ξενοδοχείου. Αντιθέτως, σε πολλές περιπτώσεις ο θόρυβος από τα διπλανά δωμάτια είναι έντονος και δεν γίνεται καμία προσπάθεια αποφυγής του. Φανταστείτε τι μεγάλο αντίκτυπο θα είχε κάτι τέτοιο στη διάθεσή σας.

Γι’ αυτό λοιπόν, ας είστε προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο!